GARANCIJA/OPOZORILA/VZDRŽEVANJE ROLETE

VZDRŽEVANJE

Aluminijaste in PVC rolete čistimo samo z vlažno krpo. Ne smemo uporabljati agresivnih čistilnih sredstev, ki bi lahko poškodovale površino rolet. Rolete ni potrebno podmazovati, ter ne potrebujejo mehanskega vzdrževanja.

OPOZORILA

Pri spuščanju rolet upravljanih z vrvico ali trakom, moramo paziti, da na poti rolete ni ovir (človek, žival,
rastlina ali predmet), kajti če roleta zadane ob trdo prepreko se lahko spodnji del poškoduje, kar onemogoča
normalno uporabo.
• Rolete ne spuščamo z naglico, ker lahko prevelika sila pri padcu na končno pozicijo poškoduje mehanizem
rolete in ovire.
• Po končani uporabi rolete z monokomandno palico, je le to potrebo pritrditi v za to namenjeno držalo, da ne
pride do neželenih poškodb (zlom palice, izpad palice iz mehanizma).
• Pri spuščanju rolet na motorni pogon moramo paziti, da na poti rolete ni ovir. Motoriziran sistem krmiljenja
lahko poškoduje predmet na poti.
• Rolete na motorni pogon ne smemo preobremenjevati z naglimi pomiki (zaporedoma gor in dol), ker lahko
pride do okvare mehanizma.
• Rolete na elektromotorni pogon ne smemo spirati z tekočo vodo, ker lahko pride do udara električnega toka.
• Proizvajalec ne more zagotavljati enotne nianse lamel in profilov v vsaki seriji. Obstaja možnost, da niansa produkta
ne bo enotna z vzorci, ker gre za drugo serijo, zato takšna odstopanja niso predmet reklamacije. Proizvajalec
garantira dobavo lamel in profilov v deklarirani RAL barvi, vendar z možnostjo manjšega odstopanja v
niansi odvisnim od serije, ki pa je še vedno v okviru deklarirane RAL barve.
• Pri nepravilni uporabi integriranega komarnika, se le-ta lahko poškoduje ali pa se spodaj ne zaustavi pravilno,
kar lahko privede do zvite mreže oz. do nepravilnega položaja komarnika.
• Proizvajalec z uporabo rolet ne more zagotavljati 100% zatemnitve.
• Komarniki nudijo visoko zaščito pred insekti, vendar ne zagotavljajo 100% zaščite pred letečim in gomazečim
mrčesom.

Če kateri od upravljalnih delov rolete (vrv, trak, stikalo, motor) ne deluje pravilo, oziroma je poškodovan, je priporočljivo,
da se preneha z uporabo, dokler se napaka ne odpravi s strani pooblačenega serviserja.
Skrb pri upravljanju, pomeni daljše delovanje izdelka

GARANCIJSKI POGOJI

Garancijska doba za izdelke podjetja Roletarstvo Medle (zunanje žaluzije) traja 24 mesecev.
• Garancijski rok začne teči z datumom izstavitve fakture.
• Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
• To pomeni, da bo proizvajalec popravil oziroma zamenjal neustrezen element izdelka v garancijskem roku na
svoje stroške.
• Garancija velja za izdelke, ki jih vgradi Roletarstvo Medle d.o.o. in za izdelke, ki jih vgradi naročnik, vendar
slednje le pod pogojem, da je montaža narejena strokovno pravilno skladno s tehničnimi predpisi in navodili
proizvajalca.
• Za izdelke, ki jih ne vgradi Roletarstvo Medle se servisi opravljajo le v delavnici podjetja oziroma se naročniku
dostavi (brezplačno) okvarjen element, da le tega zamenja sam.
• Garancija se ne priznava v primeru neustreznega rokovanja ali mehanskih poškodb izdelka.
• Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
• Ozemeljsko območje veljavnosti garancije za izdelke Roletarstva Medle je: EU
• Rolete, ki imajo vgrajene komarnike z vgrajenimi zavorami delujejo na principu zaviranje samodejnega dvigovanja
in s tem preprečujejo možnost poškodb, ki bi lahko nastale pri sunkovitem dvigovanju mreže. Zaradi
principa delovanja, je potrebno komarniku proti vrhu malce pomagati z roko, da se skrije v omarico rolete. To
ni predmet reklamacije. (V kolikor se mreža komarnika ne navije samodejno kljub temu, da smo izvedli zgornji
postopek, je potreben servis.)
• Pri ožjih roletah z ročnim pogonom, plašč ne more zagotavljati 100% zapiranja, zaradi premajhne teže lamel.
To ni predmet reklamacije.
• Pri podometnih roletah, dokler pokrov ni pokrit z fasado, lahko pride do vibracij pokrova zaradi upora vetra. To
ni predmet reklamacije.
• Zunanji deli rolet (lamele, konzole, vodila in pokrovi ) so iz prašno barvanega aluminija in tako zaščiteni pred
vremenskimi vplivi. Kljub temu pa lahko izrazita izpostavljenost soli ali agresivnim snovem v ozračju povzroči
korozijo in mehurjenje, ki pa ni predmet reklamacije.
• Garancija se ne priznava, če ne gre za reklamacijo oziroma gre za optične napake, ki so s prostim očesom vidne
pri razdalji manj kot 3 m iz notranje strani oziroma 5 m iz zunanje strani.
• Konzole rolet niso primerne za montažo na obalnih obmorskih lokacijah, oziroma terenih z veliko vsebnostjo
soli v zraku, ker obstaja možnost korozije in luščenja barve. Takšni pojavi niso predmet reklamacije. Za montažo
na takšnih lokacijah je potrebno izrecno naročiti Seaside obdelavo konzol, ki je na voljo za doplačilo in
daljšim rokom dobave.
• Objekti, ki se nahajajo v bljižini kemičnih industij ali podobnih industrij, ki proizvajajo nevarne izdelke, so lahko
izpostavljeni koroziji ali luščenju barve, kar ni predmet reklamacije.
• Agresivna čistila, lepilni izdelki in drugi kemični izdelki lahko povzročijo poškodbe na izdelku, kar ni predmet
reklamacije.

 

Go to top arrow
na vrh